mandag den 4. februar 2013

SHOPPING






De folk der siger, man ikke bliver lykkelig af at shoppe, de aner ikke, hvad de taler om. Jeg bliver i hvert fald meget meget glad, hvis jeg gør mig et godt køb på f.eks. Trendsales eller udsalg.
Jeg har købt lidt forårstøj til Filuca. I lidt mere dæmpede farver. Jeg prøver at gå lidt væk fra pangfarverne (Småfolk, Ej Sikke Lej osv.) for synes de dusede pigefarver er så fine og har vist fået nok af farverne nu. Så nu er de nogle helt nye mærker jeg kigger efter. Det er bl.a. blevet til lidt MarMar, Mini A Ture og Christina Rohde. 

Der er sat en del til salg i blogbutikken og der kommer løbende mere. Kig ind hvis du mangler pigetøj str 68-86.

Dette er bl.a. til salg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.