torsdag den 31. januar 2013

Vil du strikke for os?

Det har tidligere været en stor succes for mig at lave byttehandler. Så lad os prøve igen.
Jeg er desværre ikke særlig god med et sæt strikkepinde, så derfor vil jeg gerne bytte mig til lidt lækkert strik til ungerne. Jeg kan tilbyde retroguf i form af stof eller tapet. Sengesæt, tæpper, slanger, flagranker, soveænder, skypuder, huspuder, stofposer, frugtposer osv.

Til Filuca vil jeg gerne have strikket et par bukser i str 86-92. Skal selvfølgelig nok komme med mål. 

Billedet er lånt hos Drops.

Drops har en del opskrifter på bukser. Der skal dog være rib i livet (med mulighed for at sætte et bånd i) og ved anklerne ellers har jeg ikke de store krav. Farven skal være koksgrå.

Noget andet vi mangler er en ganske almindelig cardigan. Også koksgrå og str 86-92. Muligvis også en rosa.
Rannvá har en fin opskrift på sin blog.


Den næste fine cardigan har jeg fundet på Pinterest uden opskrift. Måske sidder der en god strikker som kan lave sådan en i 86-92?

Silas skal selvfølgelig heller ikke snydes. Selvom han er ved at have en mening om, hvad han skal have på, så må jeg trods alt stadig bestemme, at han skal have en varm trøje til næste vinter. Det skal være en udgave af denne her i str 4-5 år, men som cardigan med knapper, for over hovedet duer slet ikke.


Hvis der sidder nogen der ude, som har lyst at hjælpe, så skriv endelig :-)

3 kommentarer:

  1. Vil gerne strikke den grå cardigan

    SvarSlet
  2. Der er opskrift på den med sløjfen her http://missgraindesel.canalblog.com/archives/2011/02/20/20436906.html men kun i str. 3 år.
    Jeg har desværre ikke tid til at strikke for dig lige nu, men hvis du kan vente et par uger, vil jeg gerne strikke et par bukser for dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:-)
      Jeg vil gerne vende tilbage hvis der ikke skulle være andre der kan før:-) tak fordi du skrev:-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.