lørdag den 12. januar 2013

Nye skabe

Min drøm om en ny stue er ved at blive til virkelighed. Vi har solgt ud af de gamle malede møbler og bl.a. købt nye skabe. Er så glad for dem. Det giver en helt anden ro i stuen, nu hvor der ikke er så mange forskellige møbler mere.





Næste køb bliver 2 Acapulco børnestole. Kan bare ikke helt beslutte om de skal være sorte eller blå? Den sorte bliver man nok ikke så træt af at se på, men den blå er altså fin.

Og så skal der spares op til et nyt sofabord. Enten det fra Ilva til venstre eller et bønnebord.




Jeg fik en ny lyserød HAY pude i julegave som står så fint i sofaen. Den strikkede pude er fra FUSS (Decorate) og er også ny.

20 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud Julie. Nogle gange er det bare rart at fornye og starte forfra med en ren base. Syntes du skal købe stolene i sorte, det tror jeg holder længst :)

    SvarSlet
  2. Så fint - Jeg synes du skal vælge de sorte stole, så skal du altid putte et tæppe eller en pude til i den ønskede farve :)

    SvarSlet
  3. Det ser mega godt ud!! Glæder mig til at se billeder af stuen som helhed :)
    Synes du skal vælge de sorte stole, de er mega flotte!! ❤

    SvarSlet
  4. Hvor er det et flot skab :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det lækkert ud Julie! Tror da vidst også lige jeg skal have ryddet op inde i mit. Det giver bare en helt anden ro ;)
    Synes nok bedst om den sorte stol. Den er klassisk, og tidløs. Og skønne puder at få. Er især vild med den midterste :D

    SvarSlet
  6. Jeg har også selv IKEAs reolerne og er så glad for dem.
    Og så ville jeg vælge den sorte stol, men så evt købe en sjov og farvet pude til - tror det er mere holdbart i længden.

    Er også selv helt vild med bønneborderne, men valgte et træbord for at give vores rum lidt varme blandt alt det hvide :)

    SvarSlet
  7. De skabe/reoler har vi også lige skiftet til for nogle måneder siden. Og er også på sofabords-jagt. Tror nu vi ender med et via cph eller kartells.

    SvarSlet
  8. Lækre nye ting til stuen...
    Vil klart anbefale bønne borderne, vi har 4 stks... Elsker den... De er så fede.
    Hilsner
    Pernille

    SvarSlet
  9. Det er sjovt - det behov for at forenkle det hele nogle gange... Det tegner til at blive rigtig godt!

    SvarSlet
  10. Ser lækkert ud...jeg synes det er friskt med de blå men jeg tror også jeg ville blive hurtigere træt af dem end de sorte. Så min fornuftige hjernehalvdel ville vælge sort :-)

    SvarSlet
  11. Ej nogle fine skabe. Hvor er de fra?

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare godt ud Julie! Virkelig fine skabe, og sikke nogle lækre ting du har i vente, glæder mig til at se mere.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  13. Ser fint ud, alle stemmer for de sorte, men vil sige at vi købte en gul og den blå til vores da de var små, synes de giver kulør til stuen og det gør dem lidt frække. Vores stue er måske også lidt grå, sort og hvid i forvejen, men vi er bestemt ikke bleven træt af dem, har her i vinter haft et Hvidt skin liggende i dem og så er de jo til børn. Ligegyldig hvad i vælger bliver i helt sikkert glade for dem, de sidder så godt deri. :-) Sanne

    SvarSlet
  14. Hvor ser det godt ud! :-)
    Jeg ville personligt vælge blå stole. De giver liv og farve. :-)

    SvarSlet
  15. Hvor ser det godt ud! :-)
    Jeg ville personligt vælge blå stole. De giver liv og farve. :-)

    SvarSlet
  16. Flotte skabe, meget enkelte og elagangte!
    Jeg stemmer for de sorte stole... selvom de blå nu også er vældig fine!!

    SvarSlet
  17. Hvor er det fint Julie. Skabene skaber en dejlig ro. Stemmer for sorte stole - selvom den blå er rigtigt lækker

    SvarSlet
  18. Din nye stue ser rigtig hyggelig ud og alle dine fede ting kommer virkelig til sin ret.

    SvarSlet
  19. Skønt med lidt nyt :)
    Hvad med en af hver af stolene? Personligt ville jeg nok vælge de sorte - fordi jeg ville være bange for at blive træt af en farvet stol.. Men det er jo smag og behag. :)

    SvarSlet
  20. Ser så godt ud..:) Har også en hang til at købe de skabe - vi har bare ikke helt en plads til dem;)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.