torsdag den 4. marts 2010

Elefant, lagersalg og lækker salat

Så gik endnu en dag i mødregruppens selskab.
En af mødrenes mor har hæklet denne fine elefant til Silas, som nu pynter fint på værelset.
Vi var også en tur forbi et lille lagersalg. Der var ikke det store at komme efter, men fandt da disse 3 dele for 60 kr. Håber at jeg kan gøre lidt flere køb om 3 uger, når Ej sikke lej kommer til Århus :-)
Lige et billede af aftensmaden: Kyllingelår med ruccolasalat, cherrytomater, avokado, rødløg, agurk, pinjekerner og feta med oliedressing.

4 kommentarer:

  1. SKØN elefant - jeg er helt skudt i den! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Ja den elefant måtte også gerne bo hos mig, sikke en flot gave at få:-)
    Uhm, jeg sidder her og blir helt sulten nu...det ser ud til at ha været et festmåltid til aften - lige noget for mig...bringer du ud??? :-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor er den bare fin den elefant.... jeg vil lave og ha... :0) Kan du mon skaffe en opskrift på den???

    SvarSlet
  4. Silas er en heldig lille gut. Jeg har også hæklet sådan en elefant på et tidspunkt. Det var et stort arbejde og et mindre hækle mareridt, da alle de smalle "pølser" som snabel, ben og hale ikke er så lige til. Men når det så er sagt er den bare SÅ sød :o) Til Tine Kristine der spørg til opskriften, så er den fra stof og stil.
    God weekend.
    Kh Anette.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.