fredag den 13. november 2009

Så kommer billederne af syprojekterne

Ja nu skal I bare se.
Tæppet jeg havde lavet til Silas, blev jo en succes. Så her er 2 stk som er lavet til 2 fra min "internet-mødregruppe":-)


En lille nussefugl af Småfolkstof, velour og diverse mærker:


2 par tullebukser til Silas. Det første par er isoli med biler, det ndet er velour:


Ballonbukser med biler, synes de passer så fint til hans Katvig body:

Græsgrønne velourtullebukser:
Det var det for lige nu....more to come...

5 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de fine! jeg er vild med tæpperne!!!

    SvarSlet
  2. Tak begge 2:-)

    Tine regner med at lave endnu flere fine tæpper, når jeg modtager det lækre stof fra dig:-)

    SvarSlet
  3. Hej Julie
    Jeg kigger ind imellem forbi her på din blog for at blive inspireret:)
    Jeg er vild med dine tæpper, og har besluttet mig for at kaste mig ud i at sy et selv (har ikke syet siden folkeskolen!!).
    Jeg tænkte derfor på, om du evt. har et par rester af noget piget Småfolk eller katvig stof, som du kan lokkes til at sælge? Jeg skal jo ikke bruge mere end et par lapper, så det er en dyr omgang at "slagte" et helt sæt sengetøj for det:)
    Håber at høre fra dig, min mailadresse er: rik_chr@hotmail.com
    /Rikke

    SvarSlet
  4. Hej Rikke
    Jeg vil desværre ikke af med stoffet, jeg køber selv brugte sengesæt og klipper op.
    Kh Julie

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.